Monday, April 16, 2012

DIHUKUM KERANA MAIN BINI ORANG | AKIBAT CURANG



Perbuatan haram berakhir petaka. Gara-gara tertangkap sedang main seks dengan isteri orang, Ran (39),Sebelum dipukul, Ran diarak beramai-ramai dalam keadaan bogel. 



Perkara ini menjadi perhatian warga lantaran perselingkuhan itu adalah suami Das (29), perempuan yang diselingkuhi Ran itu. Seperti diberitakan, terbongkarnya kes perselingkuhan antara Ran dengan Das itu bermula ketika suami Das terjumpa pasangan tu yang pada masa itu mereka sedang melakukan adegan seks di rumah orang tua Das. 


Saat itu, si suami yang sudah lama tidak tinggal serumah dengan das, tiba-tiba datang. Terkejut melihat isterinya tengah berselingkuh, dia langsung memukul Ran sambil berteriak-teriak. Tiba-tiba saja, teriakan lelaki itu mengejutkan jiran tetangga. Kerana pergaduhan itu, para tetangga mendatangi sumber suara dan melihat suami Das tengah memukul Ran. 


Sebelumnya warga sempat melerai, hanya selepas mengetahui kesnya, warga pun ikut marah. Tanpa berfikir panjang, warga langsung mengarahkan Ran berjalan keliling kampung dengan keadaan berbogel. Dia lantas digiring menuju pejabat desa tempatan.

No comments:

Blog Pilihan