Monday, April 16, 2012

BUDAYA SEKS YANG ANEH DI DUNIA | REALITI KEHIDUPAN


Percaya atau tidak,hubungan seks yang aneh boleh juga dikatakan unik dari pelbagai jenis negara di seluruh dunia… grrr dont try this at home ok.. 



1. Pedalaman Irian Jaya : Pasangan yang melakukan hubungan seks di semak-semak hutan akan memberikan tanda dengan 2 buah anak panah yg di tancapkan ke tanah dengan menyilang di sekitar tempat mereka melakukan melakukan hubungan it yg ertinya di larang mendekati area tersebut, dan jika ada orang yang nekad mendekat maka akan di panah .


2. Jawa Timur : Punya keunikan sendiri, iaitu saat mereka melakukan hubungan seks gayanya diam seperti patung, pasif sekali ya? Akan tetapi katanya di sebalik diamnya itu si lelaki akan merasa si wanita itu hebat yang membuat pasangan lelaki merasakan kenikmatan.


3. Venice Italy : Sudah menjadi budaya melakukan hubungan seks di lakukan dengan anal seks (meliwat), kononnya salah satu tujuannnya adalah untuk mencegah kehamilan, dan alasan lain katanya kerana seks lewat anal lebih kuat cengkamannya. Padahal seperti sudah am dibicarakan, seks anal berisiko karena di dalam anus tersimpan berbagai kuman dan virus menular.


4. Bahrain : Seorang doktor lelaki sah secara undang-undang untuk menyemak alat vital wanita (vagina) tetapi dilarang keras secara langsung melihatnya selama pemeriksaan! Mereka hanya dibenarkan melihatnya melalui cermin.


5. Lebanon : Lelaki dibenarkan ‘berhubungan seks’ dengan binatang! asalkan binatang itu betina. Hukuman mati dikenakan bagi lelaki yang diketahui berhubungan dengan binatang jantan.


6. Guam : Ada pekerjaan fulltimer bagi para lelaki untuk memerawani gadis-gadis atau memuat perawan seorang gadis! yang membayar mereka untuk melakukan hubungan seks pertama kalinya dengan gadis perawan tersebut! Kerana Menurut undang-undang di Guam, wanita yang masih perawan atau virgin dilarang menikah.


7. HongKong : Isteri yang dikhianati sah secara hukum membunuh suaminya yang curang.Tetapi hanya dengan menggunakan tangan kosong sedangkan wanita selingkuhannya boleh dibunuh dengan cara apapun.


8. Cali, Colombia : Wanita hanya dibenarkan berhubungan seks dengan suaminya, dan pada malam pertama pada saat melakukang hubungan seks sang ibu dari wanita harus berada di dalam bilik untuk menyaksikan adegan seks tersebut.


9. Tokyo, Jepun : Di temukan sebuah rakaman video yang merakam di sebuah perguruan tinggi di Tokyo, membenarkan mahasiswa senior melakukan ragging pada para mahasiswi barunya dengan mencabuli mahasiswa junior, disuruh berbogel dan berlari-lari sekeliling kampus.


sangat pelik etika manusia terhadap hubungan seks yang sepatutnya menjadi seuatu yang hanya legal dilakukan oleh pasangan suami isteri… Ini hanyalah untuk info anda ya… bukan niat untuk memperolok olokkan budaya masyarakat lain…

No comments:

Blog Pilihan