Thursday, April 19, 2012

HADIAH DARI IBU | VOUCHER BEDAH PAYUDARA



Seorang ibu memberikan hadiah berupa voucher pembedahan payudara untuk puterinya yang menyambut ulangtahun ketujuh. Si ibu, Sarah Burge memberikan Poppy voucher bernilai 6 ribu poundsterling yang boleh digunakan puterinya pada usia 16 tahun nanti. Menurut perempuan yang digelar Human Barbie ini, dia memberikan voucher ini kerana ingin Poppy menjadi model glamour. 



“Poppy memohon kepada saya untuk melakukan pembedahan payudara, jadi saya memberinya voucher. Dia boleh menggunakannya pada usia 16 tahun saat dinyatakan sah secara undang-undang, “ujar perempuan yang menghabiskan 500 ribu poundsterling atau untuk operasi plastik. Di hari ulang tahun puterinya, Burge mendakwa menghabiskan wang sebanyak 12 ribu poundsterling. Selain voucher, dia juga mengadakan pesta untuk Poppy dan 7 temannya.Dalam pesta yang diadakan di dalam bas bertema warna pink tersebut, Poppy dan tujuh rakannya sibuk melakukan rawatan tubuh seperti manicure, pedicure dan diubah penampilannya. 


Mereka mengenakan tatu palsu, dan berpesta dengan minuman champagne palsu dan makan kuih bernilai 250 poundsterling. Perempuan berusia 50 tahun tersebut beralasan, putrinya tidak tertarik dengan hal yang ‘keanak-anakan’, kerana itu dia memberikan ‘sentuhan’ yang lebih dewasa. 


Dia juga memberikan puterinya komputer bernilai 250 poundsterling, satu pakej cincin dan kalung berwarna pink dari Swarovski bernilai 450 poundsterling,dan spa bernilai 4 ribu poundsterling. 


“Ketika saya dapat itu semua, adalah mimpi yang jadi kenyataan. Teman-teman saya cemburu.Saya tidak sabar ingin punya payudara besar seperti ibu. Mereka sangat cantik, “jelas Poppy yang dikhabarkan sangat gembira apabila menerima voucher dari ibunya. 


Ibu kepada empat anak perempuan ini tinggal di sebuah rumah bernilai 500 ribu poundsterling di St Neots, Cambridgeshire. Dia mampu membayar mahal semua itu berkat profesi yang dijalaninya sebagai organizer pembedahan plastik, pesta untuk para swinger dan menulis novel erotis.  (faj)

No comments:

Blog Pilihan